Sæt positive aftryk
Jeg hjælper ledere med at skabe en ambitiøs og målbar forskel for en bæredygtig fremtid. Mit mål er at gøre det komplekse mere enkelt og at muliggøre handling.
Bæredygtighed skal være en del af kerneforretning
Bæredygtighed er en af de vigtigste udfordringer, som danske virksomheder står overfor.
En udfordring, som selvfølgelig rummer risici, men også store muligheder for at løfte forretningen og efterlade en positiv arv til kommende generationer.
Min tilgang er, at bæredygtighed skal bygges ind i kerneforretningen. Ellers kommer vi ikke til at skabe en forskel. Bæredygtighedsrapportering er et krav, men det skal i højere grad ses som en mulighed for at genbesøge strategien, kunderne og markedet, så I kan finde en bæredygtig måde til både at øge toplinjen (øge handprint) og bundlinjen (reducere footprint).
Ledelseserfaring og dyb digital forståelse
Jeg har været succesfuld leder i en årrække og har håndteret budgetansvar, forretningsmål og krævende forandringer.
De seneste år har jeg rettet mit fokus mod bæredygtighed, fordi det helt enkelt er den vigtigste udfordring at løse for danske virksomheder.
Jeg har levet i konsulentverdenen stort set hele min karriere og er vant til hurtigt at forstå virksomheder, brancher, forretningsudfordringer, ledelsesparadigmer, regulativer og de til enhver tid nye IT-muligheder.
Jeg er desuden uddannet datalog og bryster mig gerne af at kunne forstå selv de mest komplekse digitale løsninger og at kunne udfordre leverandører på deres løsninger.
Jeg har arbejdet intensivt med bæredygtighed hos CGI, hvor jeg blev udnævnt som en af de globale eksperter indenfor feltet, med fokus på ledelse og digitalisering. Jeg har siden haft over 200 kundedialoger om bæredygtighed og har desuden drevet en række interne bæredygtighedsprojekter hos CGI.